wtorek, 15 listopada 2016

Pomysły na prezent dla psiarza

Druga połowa listopada to pierwsza chwila, w której rozpoczynamy poszukiwanie świątecznych prezentów. Wiele osób zastanawia się, czym obdarować miłośnika psów. Dlatego przedstawię Wam kilka propozycji, które powinny uszczęśliwić niejednego miłośnika czworonogów.




1 Zegar z ulubioną rasą


Na pierwszy ogień idzie elegancka ozdoba każdego pokoju – zegar z ulubioną rasą psa.

zegar z psem


To dość ciekawa ozdoba, która elegancko skomponuje się z większością elementów wyposażenia wnętrz. Zegar widoczny na zdjęciu pochodzi ze sklepu Furkidz Znajdziecie w nim większość (o ile nie wszystkie) rasy psów. 

Ciekawym pomysłem może okazać się także zegar spersonalizowany – czyli taki do którego sami wybieracie grafikę. Z pewnością znajdziemy w sieci takie oferty sprzedaży... Ot chociażby klikając tu

Wystarczy przesłać zdjęcie ukochanego czworonoga i voilà - prezent dla psiarza gotowy.

2 Magiczny kubek


Typowy kubek z nadrukiem psa jest już troszkę oklepany. Jednak za niewielkie pieniądze możecie kupić coś o wiele ciekawszego – magiczny kubek. O co w nim chodzi? Kubek na pozór jest całkowicie zwyczajny. Czarna barwa nie wyróżnia się z tłumu. Wszytko zmienia się w kontakcie z wyższą temperaturą. P wlaniu gorącego napoju czarna powłoka zanika i odsłania wybrane przez Ciebie zdjęcie bądź napis. Hmm… picie gorącej kawy w takim wynalazku na pewno będzie bardzo przyjemne.

kubek z psem

Magiczny kubek znajdziecie na wielu aukcjach allegro lub wchodząc do sklepu Fototrendy  KLIK

3 Biżuteria i dodatki


Biżuteria i dodatki to coś, co lubi prawie każda dziewczyna. Eleganckie produkty z psim motywem mogą być ciekawym pomysłem na prezent. Wybór produktów jest prawie nieograniczony. Dla przykładu pokaże Wam bransoletki z DaWanda - do kupienia tutaj

biżuteria dla psiarza

I zabawną broszkę z Lambo

pomysł na prezent dla psiarza

Komplet pies i szynka do kupienia tutaj 

4 Figurka od Fiber Fury


Chcesz wręczyć komuś unikatowy prezent? Sprezentuj mu realistyczną figurkę od Fiber fury. Każdy produkt zostaje wykonany na indywidualne zamówienie. Zero masówki, same unikatowe i bardzo eleganckie gadżety. Wystarczy, że przyślesz zdjęcie ulubionego zwierzaka, a Fiber fury wykona figurkę, której nie ma nikt inny. Chyba przyznacie, że precyzja wykonania robi wrażenie?

zabawka fiber fury dla psiarza

Więcej informacji znajdziecie tutaj

5 Poduszkopies


To ostatnia propozycja na prezent dla psiarza. Poduszkopies to połączenie poduszki oraz podobizny pupila. W ofercie znajdziecie wiele ciekawych projektów. Na poniższym zdjęciu mamy akurat podobiznę Shih Tzu


poduszka pies


Poduszkopsa kupicie tutaj


I jak, spodobał Wam się któryś z tych gadżetów? A może macie jakieś inne ciekawe pomysły na prezent dla psiarza? Co sami chcielibyście dostać?

Jeśli jesteś miłośnikiem maltusi, chcesz uzyskać więcej porad i poznać innych miłośników czworonogów, odwiedź nasz profil na facebooku KLIK

i dołącz do naszej facebookowej grupy KLIK Biały Maltan: grupa sympatyków bloga o tej samej nazwie.




Uważaj na inną, podobnie brzmiącą grupę na facebooku, która "zainspirowała się" nazwą naszego bloga. Nie mamy z nią nic wspólnego!

19 komentarzy:

  1. Super pomysły. Najbardziej podoba mi się zegar i figurki :)

    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej się podobają bransoletki. Miło, że byłaś u mnie, dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabrakło gadżetów z różnymi rasami psów, które oferuje firma www.PupiLu.pl. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było tylko 5 miejsc, może gadżety z PupiLu umieszczę w następnym poście z pomysłami :)

      Usuń
  4. Figurka jak żywa ;) Widziałam takie w Niemczech, tylko nie było psów, a wszystkie zwierzęta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj też jest możliwość wykonania dowolnego zwierzaka. Wybrałam tylko fotografię wilczka, bo najbardziej mi się spodobał.

      Usuń
  5. Świetny post!
    Uwielbiam pieski, szczególnie chciałabym maltańczyka, ale aktualnie jest to niemożliwe. Nie raz tu zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zapraszam do regularnych odwiedzin :)

      Usuń
  6. Ta figurka robi wrażenie :)
    Pozdrawiam

    http://sara-szkocka-ksiezniczka-collie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubków mam nadmiar,ale taką poduchą albo zegarem bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te figurki od Fiber Fury robią na mnie niesamowite wrażenie. Zazdroszczę ludziom, którzy potrafią tworzyć takie małe dzieła sztuki.
    Podoba mi się post, bo przed świętami zawsze wpadam w nastrój masowego kupowania/planowania/marzenia. Niestety :D
    Pozdrawiam, Czarne Kudełki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dotarłam tu po wejściach z tego bloga ogromnie mi miło,że moje figurki bo nimi są tak naprawdę choć wiele osób myli je z maskotkami ;) tak się podobają. W swojej twórczości popełniłam dwa lata temu maltańczyka ale coś czuję,że czas na kolejnego może w takiej "domowej" fryzurce, mój warsztat się poprawił co można zaobserwować po zdjęciach z biegiem lat więc mogłabym znowu zaszaleć z tą rasą. Niektóre figurki z mojego bloga i fanpage'a są jeszcze do wzięcia :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, figurka maltańczyka to byłoby coś :D

      Usuń
  10. Bardzo fajny post! Pomysły rewelacyjne, na pewno użyje jakiegoś pomysłu :D

    Pozdrawiam :)

    www.meggi-mix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnym pomysłem na prezent dla psiarza jest też zawieszka z odciskiem łapki pupila (oczywiście pod warunkiem, że nie mówimy o właścicielu Bernadryna ;))

    OdpowiedzUsuń

art