środa, 15 maja 2019

Białe maltany na facebooku

Kochani, jakiś czas temu na facebooku pojawiła się grupa o nazwie "Biały Maltan". Z początku mi to nie przeszkadzało, bo przecież każdy może nazywać grupy jak chce, a "zainspirowanie się" nazwą naszego bloga świadczy o tym, że stał się całkiem popularny. Zatem spokojnie prowadziłam jedynie nasz fanpejdź (znajdziecie go w zakładce pojawiającej się przy lewym boku) i potraktowałam sytuację jako nic nie znaczące zajście.

Niestety coraz więcej osób pyta mnie w wiadomościach prywatnych, czy może zapisać się do grupy, albo że na grupie napisałam to i tamto itp. Dlatego muszę napisać oficjalnie, że nie mamy z ową grupą nic wspólnego.



Aby zapobiec przyszłym pomyłkom postanowiłam założyć własną grupę powiązaną z naszym blogiem. Będzie nosiła nazwę... a jakże, tu nie mogło być inaczej BIAŁY MALTAN :) Poznacie ją bez trudu po naszym logu i takim samym zdjęciu, jakie widnieje na górze bloga.

Grupa powstała dopiero w dniu 12-04-2019 roku. Mam nadzieję, że uda nam się wspólnie stworzyć miłą i kameralną atmosferę. Będziemy dzielić się poradami oraz doświadczeniami dotyczącymi maltańczyków.

Zatem na koniec nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić Was do wejścia w skład gangu prawdziwych Białych Maltanów :) Grupę znajdziecie klikając w ten link

Gorące pozdrowienia dla wszystkich czytelników.

7 komentarzy:

  1. Witam
    Mam pytanie, czy można maltańczyka nauczyć załatwiania potrzeb fizjologicznych do kuwety?
    Odrazu chce zaznaczyć że nie byłaby to jedyna forma załatwiania się.Spacery i zabaw na zewnątrz to oczywiste...a w domu awaryjnie..
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      Kuweta raczej kojarzy mi się tylko z kotami, ale z pewnością można psiaka tego nauczyć. Dużo osób rozwiązuje ten problem przy pomocy mat chłonnych - są skuteczne i większość psiaków bardzo szybko łapie do czego służą. Niektóre są już nawet nauczone korzystania z maty w hodowli.

      Usuń
    2. Z serca dziękuje za informację. Maty chłonne,...dobrze wiedzieć.
      Dziękuję.��

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tą grupą, szkoda tylko że ktoś podszył się pod Twoją nazwę ale fajnie że jesteś wyluzowana pod tym względem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Jednak czy tylko mi się wyswietla data posta na rok 2020?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za czujność. Wprowadziłam taką datę z przyczyn technicznych. Chciałam żeby post utrzymywał się przez jakiś czas na górze bloga, aby wszyscy mogli go szybko zobaczyć :)

      Usuń
  4. Świetna informacja dla opiekunów maltańczyków. Już się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń

art